Wednesday, August 6, 2008

sapa termakan?




semalam jai sms bagitau tanya ada makan ke tak biskut ni kat dalam pantry. musyhkil jugak aku, aku apa lagi, terus call jai la tanya apsal. skali jai kata kat label biskut ni ada tulis jelly pork. fuh, sapa yang dah termakan agaknye.

petang semalam dalam pukul 3 tu lepak kat pantry jap minum, jai pun ada sama, sib baik kitorang tak makan. aku cuma perasan biskut tu dari hongkong(macau) memang tak berani nak usik la. pastu petang bila aku dah balik jai kata biskut tu tinggal 3 ketul je. semalam seingat aku la biskut tu penuh lagi dalam box tu. sapa yang dah makan tu camner ek. taubat je la. nak buat camne.

pagi ni datang memang dah takde dah. dah clear dah.

3 comments:

Mat`amiT said...

kalu ada yg mkn pn mesti x mengaku

shah said...

sapa tu??? ada hint?

looka80 said...

sapa yg dah mkn tuh, kena minum air lumpur sepanjang hayat! huhu. next time klu biskut ada tulisan 'asing', jgn mkn ar. kan dah kena. ati-ati naik lori. hehe.