Thursday, July 10, 2008

semarak heiway

mat amit tengah kusyuk pikirkan isi borang kawin. hehe.

sempat lagi..

jai kene panggil ngan dengan Pak Aminul Rachman Pulungan

Heitech! Heiway!
Heitech! Heiway!
Heitech! Heiway!

Waktu kejadian: Jam 4pm
Tempat kejadian: Grand Ballroom, The Summit, Subang USJ
Tajuk: Program Semarak Heiway

cuak jugak aku bila tengok slide dari team ESQ masa yang dia kata bayangkan roh kita meninggalkan badan, meninggalkan anak-anak, meninggalkan isteri, meninggalkan dunia pekerjaan, meninggalkan dunia, sampai bumi pun dah jadi sekecil-kecil debu zarah. fuh! macam tu la agaknya kalau betul kita meninggalkan tubuh kita agaknye yer. Hanya Tuhan Yang tahu.

jom kita renungkan,
"Siapa Saya?"
"Untuk apa saya dilahirkan??"
"Mau kemana saya?"

pernahkan anda tanyakan dan fikirkan kepada diri anda secara mendalam dan bersendirian....apa tujuan anda dilahirkan, apa tujuan anda bekerja?

Ya, saya...untuk Allah Taala. bagaimana anda?

ker asyik nak bertahajjud jer macam cerita semalam. hehe. hanya anda je yang tau.

rugi la shampearl ngan shamB tak mai. rugi sungguh.

3 comments:

Jai said...

wow..ada pic aku lah, memang best program tu..yang balik best,waktu depa tengah menari kat depan stage.

Mat`amiT said...

especially time pusingan maut...mmg maut tak igt

shah said...

trademark sungguh la musim skang tarian matahari tu